ECIL – evropsko spričevalo medgeneracijskega učenja

1. 9. 2014

Vse pogosteje pravimo, da moramo poklicno izobraževanje in izobraževanje za življenje podpreti z vedenjem o tem, kaj je medgeneracijsko učenje. Uporabiti velja znanje, spretnosti, vrednote in odnos različnih starostnih kohort in generacij. Vendar do današnjega dne, nismo zasledili sistematičnih poskusov, da bi razvili strukturiran način medgeneracijskega učenja, strukturiran in javno priznan, še posebno, ko gre za strokovno izvajanje...


CINAGE – European Cinema For Active Ageing

4. 7. 2014

CINAGE allows a new approach on active ageing trough audiovisual tools and media. At the same time, using European films, CINAGE promotes a specific review of European Cinema, contributing to a reflection of EU cultures in the field of ageing. Using this new pedagogical approach to Cinema, CINAGE will provide audiovisual techniques learning, new ICT skills and team work towards a better active ageing. It also empowers senior learners to use...


Personal TownTours

4. 7. 2014

In this project members of the participating groups (composed of older as well as younger adults) are preparing 3-5 personalized town tours of their respective towns. The tours will be on topics of their choice and will be presented to members of partner groups from other countries as well as to other local older and younger people, thus bringing their town closer to them. Through cross-national exchange, the projects’ learners are gaining...


Z menoj po mojem mestu

1. 7. 2014

Starejši študenti so združili svoje poglede, izkušnje in zgodbe o mestu s strokovnim znanjem in nastale so njihove osebne poti po mestu. Vsaka partnerska organizacija  je začrtala od tri do pet osebnih poti po mestu na temelju izkušenj in doživljanja ter zgodb starejših  študentov… Mesta namreč ne spoznamo, dokler ne vemo, kako ljudje tam delajo, ljubijo in umrejo. In prav z raziskovanjem mesta, razvojem poti in vodenjem po njih,...


Usposabljanje strokovnih delavcev za izobraževanje starejših

1. 6. 2014

Družba se stara in starajoča se družba potrebuje vizijo izobraževanja starejših, še več, za strokovni razvoj področja je potrebno, da ga podpremo z raziskovanjem, svetovanjem, izobraževanjem kadrov publikacijami itd. Strokovnost področja izobraževanja starejših zagotavljajo: povezovanje različnih ved kot so andragogika, geragogika, razvojna psihologija, psihologija starejših odraslih, gerontologija, ekonomija, sociologija itd....