Timeless
26. 4. 2020Timeless is a 24-months Erasmus+ KA204 project funded by the European Union. The project is devoted to the professional development of educators specialized in older adult education. In co-operation with older learners materials for learning English as a second language will be elaborated dealing with both learning the system of English language and learning about cultural heritage chosen by older learners. Timeless is meant to raise the...
Timeless (slov. Brezčasno)
26. 4. 2020Timeless (slov. Brezčasno) je projekt v okviru programa Erasmus+ KA204, ki ga financira Evropska unija. V projektu, ki bo trajal 24 mesecev, si partnerji prizadevamo za strokovni razvoj izobraževalcev predvsem starejših odraslih. V sodelovanju s svojimi starejšimi študenti bodo izobraževalci odraslih iz partnerskih organizacij pripravili gradivo za hkratno učenje angleškega jezika kot tujega jezika in spoznavanje kulturne dediščine....
SPIDW – Strateško partnerstvo za vključevanje starejših v digitalni svet
30. 4. 2019Utemeljitev Predhodna analiza potreb, ki smo jo izvedli v partnerskih organizacijah, je pokazala, da starejši nimajo dovolj posodobljenih digitalnih in komunikacijskih spretnosti (spretnosti IKT), kar je težavno za njih in kar manjša kvaliteto njihovega življenja. Upokojenci včasih živijo sami, četudi imajo potrebo po socialnih stikih in konstruktivnem sodelovanju z drugimi, četudi lahko veliko dajo družbi. Tako...
SPIDW – Strategic Partnership For Older People’s Inclusion Into The Digital World
30. 4. 2019Rationale The preliminary needs analysis conducted in each partner organization has shown that older people lacked updated digital skills which may cause a lot of problems for them and decrease their quality of life. Retirees may live alone, though they have the need to socialize, remain in constructive touch with other people, have a lot to give. Therefore, there is an urgent need for them to have access to education based on digital tools....
Štirje elementi – legende in zgodbe. Boljšanje kompetenc v tujem jeziku in medkulturnih kompetenc ob pomoči e-učenja
2. 3. 2019UTEMELJITEV V času, ko se Evropa spoprijema s krizo identitete in novimi težavami, v času, ko se pojavlja množična izključenost različnih družbenih skupin, sta evropska zavest in identiteta znova pod pritiskom. Tako je pomembno, da prispevamo k nenehni gradnji evropske identitete. Prepoznavanje skupne nesnovne kulturne dediščine in učenje o njej lahko k temu močno prispevata. Skrbi okrog identitete nastajajo zaradi številnih...